دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، بهترین آهنگ ها

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، بهترین آهنگ ها

مروری بر حاشیه های تلویزیون

روزنامه سینما: حواشی امروز تلویزیون بیشتر مربوط به آن دسته از برنامه های تلویزیون است که نام آنها با اعداد است. شاید سری در این عددهاست که همه شان در یک شب نکته ساز شده اند!

خانم گل
طبق معمول دوشنبه شب ها برنامه «نود» باز هم خالی از نکات جالب توجه نبود. جز صحبت های جنجالی جواد نکونام در مورد افشاگری در رابطه با ابهامات فوتبال داخلی و مهدی تارتار در مورد برکناری اش از باشگاه راه آهن که جزو نقل و نبات های برنامه های عادل فردوسی پور است و خوراک خبری رسانه های ورزشی می شد، نکته عجیب دیگر این برنامه بخش نظرسنجی «نود» بود.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

در این بخش گل های داخلی و خارجی وجود داشت اما عجیب ترین مورد آن گل «الهام فرهمند» در مسابقه فوتسال بین دو تیم شهرداری سیرجان و آینده سازان بود که اتفاقا مورد استقبال مخاطبان برنامه هم قرار گرفت و در نهایت با 16 درصد آرا از چهره شناخته شده ای مثل مسعود شجاعی هم بالاتر قرار گرفت.

بدون شک این حرکت عادل و تیم طراح این نظرسنجی قابل تقدیر است و با وجود این که در این روزها خیلی به ورزش بانوان پرداخته نمی شود، قرار دادن این گل از مسابقات بانوان به آنها هم روحیه می دهد.



دردسرهای ست کردن
بروبچه های «صدبرگ» نشان دادند خیلی به دکور برنامه شان حساسند و در این مدت که روی آنتن بودند، دکورشان توجه خیلی ها را به سمت خود جلب کرده است. البته یک نکته جالب توجه در دکور این برنامه وجود دارد که در این مدت از چشم ما دور مانده بود و آن قرار گرفتن یک طرح شبیه به برگ در میان میز اصلی استودیو است که مجری با مهمان برنامه پشت آن قرار می گیرند.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

منتها نکته اینجاست که صدبرگی ها در اقدامی عجیب و غریب این برگ را آبی کردند. بدون شک پیدا کردن برگ آبی در طبیعت شدنی ولی سخت است چون تصویر ذهنی ما از یک برگ اکثرا سبز، زرد یا نارنجی است ولی سازندگان این دکور برای این که این طرح میانی با رنگ خود میز و همینطور لوگوی شبکه 4 ست شود، برگ قرار گرفته در میان میز را آبی کردند، با وجود این که لوگوی خود برنامه از چند برگ سبز تشکیل شده است!



مدل برخورد با یک قهرمان
دوشنبه شب در بخش گفتگوی خبر ساعت 21 محمد طاهری یکی از مهره های اصلی تیم ملی فوتسال که چند روز پیش قهرمان آسیا شدند در استودیو خبر حضور داشت و مهمان بخش خبر ورزشی ساعت 21 بود اما این گفتگو خیلی طول نکشید و مدت زمانی که طاهری روبروی دادمرزی (مجری برنامه) نشسته بود، در حدود دو سه دقیقه بیشتر نبود و در این مدت کم هم یک مصاحبه کوتاه با چهار پنج سوال انجام شد.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

نکته اصلی اینجاست که خبر در همه جا یک فرمول خاص دارد و در بخش خبری نباید ساختارشکنی کرد. قرار دادن باکس مصاحبه مسلما یک وصله ناجور برای خبر است چون ریتم آن را کند می کند، با این وجود اگر هم قرار شده چنین کاری را انجام دهید، چرا سه دقیقه؟ یک قهرمان ملی باید از یک روز قبل آفیش شود تا جام جم بیاید، گریم بشود، چند ساعت معطلی بکشد تا نهایتا دو سه دقیقه روی آنتن برود؟



به روز رسانی شود!
در برنامه «سینما آی فیلم» دو شب پیش، چند نکته حاشیه ای جالب توجه وجود داشت؛ یکی در زمان معرفی فیلم سینمایی «نقش نگار» بود که مجری برنامه وقتی داشت راجع به آن و بازیگرهایش صحبت می کرد، ناصر ملک مطیعی را فاکتور گرفت و با وجود این که چند وقتی می شود تیزر این فیلم سینمایی با تصاویر ملک مطیعی روی آنتن تلویزیون می رود ولی آی فیلمی ها ریسک نکردند و کلا دور این بازیگر بزرگ یک خط قرمز کشیدند.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

نکته دیگر هم زمان معرفی اثر جدید حمید زرگرنژاد بود، فیلم «پایان خدمت» که البته به اشتباه آن را «منو کجا می بری؟» نامیدند. البته این اشتباه به کم اطلاعی سازندگان برنامه برمی گردد چون اسم این فیلم دو بار تغییر کرده بود و بروبچه های سینما آی فیلم در جریان تغییر دوم نبودند و روی همان تغییر اولیه کنداکتور را بستند و برنامه را روی آنتن فرستادند. بدون شک اگر سازندگان این برنامه یک مقدار به روزتر بودند، چنین اشتباهاتی را مرتکب نمی شدند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.