دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، بهترین آهنگ ها

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، بهترین آهنگ ها

حرم مطهر رضوی جامه سیاه بر تن کرد

خبرگزاری مهر: با رحلت تولیت آستان قدس رضوی و عالم ربانی آیت الله واعظ رضوی به عنوانی نگین خدمتگزاری در آستان ملک پاسبان؛ حرم مطهر رضوی رخت عزا و ماتم به تن کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی صبح جمعه طی پیامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت عالم ربانی آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس اظهار کرد: خراسان خوبی‌ها و حرم مطهر عالم آل رسول الله از فراق این روحانی برجسته سیاهپوش شد.

مهدی عزیزیان در پیام خود نوشت:«اینک از جرگه عالمان و مجاهدان، نادره‌ای به سفر آخرت کوچ می‌کند که عمری چونان ذره در جوار آفتابِ حرم رضوی و همچون خادمی وفادار، در کنار فرزندزادگان موسوی و نبوی، به جدّ و جَهد و جان کوشید تا مشهد رضوی، پایتخت معنوی ایران و گلستان شکوهمند زائران و شیفتگان معارف الهی در جهان باشد.

ساعاتی قبل آستان قدس رضوی با تولیت مجاهد و سخت‌کوش خود وداع کرد و روح آسمانی حضرت آیت الله حاج عباس واعظ طبسی، جسم رنجور و بیمار آن عالم عاشق را در حلقه‌ای از اندوه و ماتم یاران و همکارانش تنها گذاشت.

درگذشت بزرگ خدمت‌گزار آستان مقدس امام ثامن ضامن که در امتداد عزای ایام فاطمیه هم‌ردیف شد،خراسان خوبی‌ها و حرم مطهر عالم آل رسول الله را سیاهپوش سوگواری کرد.

شاگرد قدیمی مدرسه زهد و تقوی، واعظ خطبه‌های بلیغ و انقلابی و مرید و یاور امام روح الله، هم‌رزم خستگی‌ناپذیر شهید هاشمی نژاد و مقام معظم رهبری حفظه الله، شکنجه دیده و زخم خورده‌ی زندان‌های دوران استبداد و ظلم و جفا، متولی آستان آسمانی و حرم حضرت علی بن موسی الرضا به رحمت ایزدی پیوست و سابقه عمری خدمت‌گزاری صبورانه و جبهه‌داری ولایی و عالمانه را به عنوان الگویی از مدیریت موفق اسلامی برای جامعه دین‌مدار ایران اسلامی به‌جا گذاشت.

آن عالم ربانی و آن چشمه‌نوش فیوضات رضوانی که نامش با توسعه حرم رضوی و خدمت‌رسانی آبرومند به زائران و دلدادگان این قبله‌گاه حج فقرا پیوندی جدایی‌ناپذیر دارد، علاوه بر تولیت این بهشت رضوی، نمایندگی امام راحل و مقام معظم رهبری  و مدیریت عالی حوزه علمیه در خراسان بزرگ، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز به عهده داشت و در مجموع کارنامه‌ای مثال‌زدنی از ترویج شعائر اسلامی و تقویت مبانی دینی از خود به یادگار گذاشت.

بی‌گمان درگذشت آن عالم کم‌نظیر که جبهه‌داری از ولایت فقیه را بهترین مسؤولیت و جامه‌ی نوکری حرم مطهر رضوی را نورانی‌ترین جبّه‌ی سربلندی و صدارت می‌دانست، آسیبی شگفت بر پیکره‌ی حوزه‌های دینی سراسر ایران و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای این آستان ملک پاسبان خواهد گذاشت.»

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن همچنین این فقدان عظیم را به عموم هموطنان در سراسر جهان تسلیت گفت.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.